Mail Enable Web Services Request Time Out Hatası ve Çözümü

Merhaba arkadaşlar,

Mailenable web service ile ilgili api işlemlerinde “request timed out” hatası alırsanız, duruma göre aşağıda ki nedenden olabilir.

Ne gibi bir sorun yaşıyor olabilirsiniz?

  • Hesapları görebiliyorsunuz fakat erişim çok yavaş.
  • Hesap ekleme ve silme işlemlerinde timed out hatasına düşüyor.

Sebebi?

Bu durumun sebebi genellik web services için oluşturulan app pool’un mailenable servisleri üzerinde işlem yetkisi izni olmadığından dolayı kaynaklanıyor. Bu durumu ilgili kullanıcı için yetkileri düzenleyerek çözebilirsiniz ya da web services için app poll hesabını, mailenable kurulumunda otomatik oluşan ve yetkili olan MailEnable Webmail pool hesabına bağlayabilirsiniz. Ben genellikle 2. yöntemi tercih ediyorum.

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bu site reCAPTCHA ve Google tarafından korunmaktadır Gizlilik Politikası ve Kullanım Şartları uygula.