MailEnable BAD TLS not available due to temporary reason

Merhabalar,

Eğer SSL/TLS protokolü olmadan IMAP üzerinden oturum açmaya çalıştığınızda bu hatayı alabilirsiniz.

Çözüm için sırasıyla :

  1. Mailenable Managment giriş yapın.
  2. Servers
  3. localhost
  4. Services and Connectors
  5. Imap sağ tıklayıp Properties’e giriş yapın.
  6. Settings
  7. Clients can only authenticate when using SSL/TLS seçeneğini devre dışı bırakın.
  8. Apply ve Ok diyelim.
  9. Imap servisini kapatıp açtıktan sonra erişim sağlayabilirsiniz.

Güvenliğiniz için SSL ve TLS protokolü üzerinden bağlantı sağlamanızı öneriyorum.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Bu site reCAPTCHA ve Google tarafından korunmaktadır Gizlilik Politikası ve Kullanım Şartları uygula.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.